såhär påkvällskvisten

idag har inte bloggningen stÅtt Överst pÅ listan, blev ganska trÖtt av att gÅ pÅ stan hela dagen och nÄr jag kom hem vÄntade lÄxor. jag vart faktiskt stolt Över mig sjÄlv iag! jag kÖpta inte nÅ pÅ hela dan! fast ja kollade pÅ en hel del! som jag kanske kommer kÖpa nÄsta vecka om jag har rÅd... men oscar storschoppade:d han kÖpta en vit (ursnygg) jacka och en super hÄrlig skjorta:)
detta blev ett lÅngt mobilinlÄgg sÅhÄr pÅ kvÄllskvisten. ska lÄgga mig och lÄsa hungerspelen(som vi mÅste lÄsa i svenskan)
godnatt allihopa!
kollade pÅ ett par liknande skor, fast bruna :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Emilia [ F O T O ]

Sv: Tack! Bilderna är fotade med en Olympus XZ-1 (en minisystemkamera), och jag gör gärna ett bloglovinbyte :) kram!

2012-03-30 @ 07:58:56
URL: http://splinidora.blogg.se/
Postat av: oscar

du är en så jävla bra bloggerska(stavning), älskar dejj så jävla mycket// din älskling.

2012-03-30 @ 15:34:30
URL: http://skoteremittliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu