Be you!

Idag har jag varit på skolan (självklart)
Och kl 12 for jag och övningskörde moped
Om ca en vecka skriver jag teoroiprovet! Och samma vecka far jag till Frankrike!
Längtar!



Idag hade vi elevensval som sista lektion
Som vanligt har jag syslöjd, denna vecka är det lite som en projekt runway
Vi delade in oss i lag och lagen fick var sin färgad t-skirt som utgångs punkt
Sen har vi svarta och vita tyger
Med hjälp av de ska man skapa en snygg och kreativ look
Vi har bara nästa vecka kvar och ja taggar som f**n! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu